Porcja Dobra rozszerza sieć dystrybucji
Porcję Dobra, słodką naturalną przekąskę, która zadebiutowała na rynku na początku roku, można już kupić w sześciu dużych sklepach sieciowych. W ubiegłym miesiącu wprowadziły ją do swojego asortymentu także Empik, Auchan, E.Leclerc i białostockie PSS Społem.
2019-10-29, 19:38

Dla debiutującej marki to duży sukces. Dystrybutorzy za jej główny atut uważają krótką etykietę, często tylko trzyskładnikową (np. jabłka, jeżyny i cytryna). Liczy się także konkurencyjna cena, która w porównaniu z innymi towarami z tej samej półki działa zdecydowanie na plus.

- Mamy bardzo pozytywne reakcje na nasze przekąski i to zarówno ze strony klientów jak i sprzedających je sieci. Zapewne dlatego wieść o nich szybko się rozchodzi – mówi Natallia Stsepantsova, prezes Pure Life, firmy produkującej Porcję Dobra. – Jako marka wywodząca się z Choroszczy na Podlasiu, naturalną koleją rzeczy, bliskie relacje nawiązaliśmy z PSS Społem w Białymstoku. Sprzedaje nasze przekąski we wszystkich swoich 25 sklepach. Najczęściej można je znaleźć w strefie przekąskowej.

Także sieć Empik starannie dobierająca słodycze, które oferuje klientom swoich księgarni, dostrzegła potencjał Porcji Dobra, jako produktu zupełnie naturalnego, bez dodatku cukru i chemicznych dodatków. Przekąskę można kupić teraz w kilkudziesięciu salonach Empik. Do jej dystrybutorów dołączył w ostatnich tygodniach także E.Leclerc.

- We wrześniu wzięliśmy udział w targach organizowanych przez tę sieć w Ptak Warsaw Expo i przyniosło to już wymierne korzyści – dodaje Natallia Stsepantsova.

Pure Life, producenta Porcji Dobra szczególnie cieszy też obecność w jednym z największych sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce - w hipermarkecie Auchan, który jest jednym z krajowych liderów w swoim sektorze. Przekąska zadebiutowała na półkach francuskiego giganta w październiku.

- Otwiera to przed nami nowe perspektywy. Gama naturalnych przekąsek sprzedawanych w tej sieci jak naprawdę i imponująca, ale mamy nadzieję, że przebijemy się – mówi Natallia Stsepantsova.

Już wcześniej Porcja Dobra wywalczyła sobie pozycję w sieci drogerii Rossmann i w Kauflandzie. Właściciele Porcji Dobra nie zapominają jednak, że jako pierwsze ich przekąski sprzedawały małe ekologiczne sklepy – stacjonarne i internetowe. To im zawdzięczają udane początki i rosnącą popularność. Dlatego stale rozwijają sieć dystrybucyjną także tymi kanałami sprzedażowymi.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
ZAŁĄCZNIKI
pd-600-x-400.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.