Idea „Nocy lodożerców” jest prosta – przez jeden wieczór w roku lodziarnie WLP zapraszają na lody nie tylko w ciągu dnia, ale także w późniejszych godzinach – od 20.00 do 24.00. W piątkową noc na klientów czekały atrakcyjne promocje, z których skorzystać można było za pośrednictwem aplikacji.
– Każda lodziarnia samodzielnie przygotowywała promocje, bo kto zna lepiej klientów niż właściciele lokalnych punktów? Dzięki temu mogli oni dopasować rabaty do potrzeb swoich gości. Wśród propozycji były m.in. packa dowolnego smaku za 3 zł, bąbel wafel za 10 zł, aromatyczna kawa w zestawie lodem w obniżonej cenie oraz wiele innych rabatów – mówi Aneta Nazaruk, manager do spraw rozwoju sieci.
Tego wieczora oprócz specjalnych ofert cenowych na uczestników czekały także debiutanckie smaki tego sezonu: rokitnik z jarzębiną, chałka z nutellą, sorbet jeżyna z prosecco, ser koryciński z brzoskwinią i czarnuszką, sezam z rozmarynem, orzech laskowy z piemontu z migdałami, blok czekoladowy czy masło orzechowe. Dodatkowo w wybranych lodziarniach można było skosztować lodów tylko dla dorosłych – o smaku popularnego włoskiego drinka aperol.
Podobnie jak w zeszłym roku wydarzenie cieszyło się dużym powodzeniem – wzięło w nim udział 90% lokali WLP „U Lodziarzy”, a w ciągu czterech godzin zrealizowano ponad tysiąc kuponów! Podczas długiego weekendu nie brakowało bowiem osób, które przy okazji wieczornych wypadów na miasto czy wakacyjnego zwiedzania, wpadało na packę ulubionych lodów.
– Pierwsza „Noc lodożerców” odbyła się w 2017 r. w Wasilkowie i spotkała się z fantastycznym odbiorem. Wydarzenie przyciągnęło kilkuset uczestników. Od tego czasu nocne zajadanie lodów na stałe weszło do naszego kalendarza imprez – mówi Aneta Nazaruk i dodaje: – W tegorocznej edycji niektóre lokale musiały nawet wydłużać godziny pracy, aby obsłużyć wszystkich zainteresowanych.
Wytwórnia Lodów Polskich to jedna z pierwszych franczyzowych sieci na krajowym rynku, produkujących lody rzemieślnicze z naturalnych składników, oparte na tradycyjnych recepturach. W tym roku wypuściła aplikację mobilną, która pozwala korzystać z kuponów promocyjnych, śledzić pojawiające się smaki oraz wyszukiwać lodziarnie z naszej okolicy.