Sprzedają motoryzacyjne marzenia i niosą pomoc chorym dzieciom
Ponad 30 eventów na kilkunastu torach w całym kraju, 17 luksusowych samochodów, 11 hospicjów i 11 tysięcy złotych przekazanego wsparcia – tak w skrócie prezentuje się bilans Devil-Cars po trzech miesiącach sezonu. Białostocka firma oferująca przejażdżki ekskluzywnymi autami nie zwalnia jednak tempa. W lipcu wypuściła jedyną w Polsce grę Devil-Cars Racing, w której za ściganie się online można wygrać vouchery na realne przejażdżki.
2019-08-29, 14:10

Devil-Cars to firma, która spełnia motoryzacyjne marzenia i zachęca swoich klientów do niesienia pomocy. W każdy weekend, od maja do połowy października, organizuje eventy na torach w całej Polsce, podczas których można przejechać się m.in. Lamborghini Gallardo, Ferrari F430, KTM X-BOW czy Subaru Impreza WRX. W sumie do dyspozycji uczestników wydarzeń jest kilkanaście luksusowych aut. 

– W Devil-Cars sprzedajemy emocje i dostarczamy adrenalinę w czystej postaci. Ale to tylko część naszej działalności. W tym roku postawiliśmy sobie za cel pomaganie lokalnym hospicjom dla dzieci i 10 zł od każdego vouchera zakupionego na torze przekazujemy na rzecz organizacji funkcjonującej w mieście, w którym aktualnie gościmy. Do tej pory udało nam się zebrać 11 tysięcy złotych, a mamy przed sobą jeszcze około 28 imprez, więc ta kwota z pewnością się powiększy – mówi Marcin Gumieniak z Devil-Cars. 

Wsparcie od Devil-Cars uzyskały m.in. Fundacja Gajusz, Pomorskie Hospicjum dla Dzieci, Stowarzyszenie Podlaskie Hospicjum dla Dzieci „Obok Nas” czy Hospicjum im. Małego Księcia w Lublinie. Do końca sezonu część pieniędzy z biletów zasili konta 15 różnych placówek pomagającym nieuleczalnie chorym dzieciom oraz ich rodzinom. 
Oprócz działalności charytatywnej, w tym sezonie Devil-Cars zrealizowało także unikalny na skalę Polski projekt – grę online, w której do wygrania są bilety na przejażdżki po torach w całym kraju. Podczas każdej rundy oceniane są: czas, liczba zebranych odznak, a także liczba okrążeń. Raz w tygodniu liderzy rankingu w tych trzech kategoriach otrzymają vouchery na jazdę sportowym autem w realu. 

W grze występują modele samochodów, które znajdują się we flocie Devil-Cars: KTM X-BOW, Ferrari F430, Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo, Nissan GTR, Porsche 911 czy Ford Mustang. Nowe rozgrywki startują w każdą niedzielę o godzinie 18. 

– Prace nad Devil-Cars Racing trwały kilkanaście miesięcy, jednak efekt końcowy wart był wszystkich naszych starań – mówi Rafał Matejczyk, właściciel firmy i dodaje: – Gra cieszy się dużą popularnością, a pierwsi zwycięzcy już zrealizowali swoje vouchery. Można to zrobić podczas organizowanych przez nas wydarzeń. 
W tym sezonie eventy motoryzacyjne Devil-Cars odbędą się jeszcze m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Radomiu, Olsztynie czy Białymstoku. Szczegółowy harmonogram dostępny jest na stronie: https://devil-cars.pl/kalendarz-imprez

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
ZAŁĄCZNIKI
9.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.