Sieć Kurcze Pieczone obchodzi 24. urodziny!
Sieć Kurcze Pieczone istnieje na polskim rynku już od 24 lat. Jej właściciele zaczynali od jednej przyczepy gastronomicznej w Oławie, dzisiaj lokale działające pod ich szyldem można spotkać w 45 miastach Polski. W czym tkwi sekret ich sukcesu?
2019-12-19, 23:37

Flagowym produktem sieci Kurcze Pieczone jest kurczak z rożna, przygotowywany według autorskiego przepisu. Jego podstawą jest specjalna mieszanka przypraw – to właśnie dzięki niej drób zyskuje ten wyjątkowy smak i aromat. Oprócz tego lokale serwują także zestawy obiadowe, koko boxy, burgery, sałatki czy pajdy.

Firma posiada swój własny zakład przetwórczy, w którym przygotowywane są kotlety do hamburgerów, farsze do zapiekanek oraz sosy. Specjalna flota aut dowozi towar do wszystkich punktów – to gwarantuje, że poziom jakości produktów znajduje się pod stałą kontrolą i jest jednakowy w całej Polsce. Pozwala także uniknąć wszelkich mrożonek.

Dzisiaj Kurcze Pieczone ma aż 45 lokalizacji i ta liczba stale rośnie. Po 24 latach działalności kurczaki z rożna nadal cieszą się ogromną popularnością, a sieć wypracowała sprawny model biznesowy. Jako jedna z pierwszych w Polsce zaproponowała partnerom możliwość współpracy na zasadach franczyzy. W ten sposób z małej firmy przekształciła się w dużą sieciówkę, opartą na rodzinnych wartościach, takich jak szacunek do drugiego człowieka oraz uczciwość.

– Zaczynaliśmy w grudniu 1995 r., kiedy to kurczak z rożna był w Polsce towarem deficytowym i bardzo trudno było go dostać. Dlatego na początku podpatrywaliśmy, w jaki sposób funkcjonują małe gastronomie w Niemczech. Na ich wzór powstała pierwsza przyczepa w naszym rodzinnym mieście – wspomina Paweł Łukasz, właściciel sieci Kurcze Pieczone. – Później wszystko potoczyło się już bardzo szybko. Otwieraliśmy kolejne punkty, aż osiągnęliśmy poziom, który pozwolił nam poszerzyć zakres działalności o franczyzę. Jednak na każdym etapie rozwoju staraliśmy się zachować ważne dla nas wartości. O tym, że ta sztuka nam się udała najlepiej może świadczyć fakt, że posiadamy partnerów, z którymi pracujemy nawet od 20 lat!

Obecnie sieć oferuje dwa rodzaje współpracy – system franczyzowy oraz ajencję. W obu przypadkach gwarantuje swoim partnerom wsparcie w prowadzeniu punktu, a także fachowe doradztwo.

– Nieustannie doskonalimy nasz system działania i procedury tak, aby nasi franczyzobiorcy oraz ajenci wchodzili w ten biznes z pełnym przekonaniem, że mogą osiągnąć sukces. Po tylu latach działalności bez wahania możemy stwierdzić, że o kurczakach wiemy prawie wszystko. Potrafimy też przekazać tę wiedzę, tak aby inni mogli przekuć ją w świetnie prosperującą firmę – podkreśla Paweł Łukasz.

Kurcze Pieczone spotkamy najczęściej w pobliżu popularnych marketów spożywczych czy osiedlowych centrów handlowych, w miejscowościach liczących od 30 do 50 tys. mieszkańców. Nie jest to jednak regułą – istnieją bowiem lokale w mniejszych lub większych miastach, które także cieszą się dużą popularnością. Jakie są plany sieci na kolejne lata?

– Teraz pracujemy nad tym, aby nowy punkt Kurcze Pieczone otwierał się przynajmniej raz na dwa miesiące. Rozwijamy także naszą działalność w social mediach i innych nowoczesnych kanałach marketingowych. Planujemy także poszerzenie menu o placki ziemniaczane oraz domowe pierogi. To zdecydowanie nasz dobry czas. Cieszymy się, że nasz kurczak z rożna ma szansę podbijać serca kolejnego pokolenia klientów – podsumowuje Paweł Łukasz.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.